Ce se intampla daca am castigat un concurs si produsul a ajuns defect ?
Scris: Lun Mai 01, 2023 5:24 pm
Salutare tuturor
Recent sa incheiat viewtopic.php?t=283 castigat de Comandorul !
Fiecare laptop/calculator este testat de mine o perioada fie o saptamana sau o luna sau mai mult. Iar daca consider ca nu este OK , adica perfect functional ca pentru mine, ajunge la gunoi. Dar daca este OK sunt inlocuite piesele defecte sau cu probleme, mic upgrade daca este cazul la rami,hdd,etc. Apoi din nou re-testat prin furmark,youtube in continuu etc(teste de stres).
Pentru prima data laptop-ul din concursul de mai sus Toshiba Satellite Pro A200 a ajuns la castigator iar dupa cateva zile a inceput sa faca probleme. Se opreste singur dupa cateva secunde. Uneori functioneaza dar nu este OK.
Asa ca la fiecare concurs castigat daca produsul a ajuns cu probleme va rog sa NU incepeti depanarea lui ci sa il expediati inapoi de unde a venit. Prefer sa nu umblati in el sa vedeti de ce nu functioneaza. Asta va fi obligatia mea. El va fi inspectat de mine si daca se poate repara va fi expediat inapoi la castigator functional iar daca nu se poate repara va fi inlocuit cu unul similar in specificatii !
In caz ca nu se poate inlocui cu unul similar castigatorul va astepta pana cand unul va fi disponibil pentru a i se expedia.
Va multumesc pt intelegere
Recent sa incheiat viewtopic.php?t=283 castigat de Comandorul !
Fiecare laptop/calculator este testat de mine o perioada fie o saptamana sau o luna sau mai mult. Iar daca consider ca nu este OK , adica perfect functional ca pentru mine, ajunge la gunoi. Dar daca este OK sunt inlocuite piesele defecte sau cu probleme, mic upgrade daca este cazul la rami,hdd,etc. Apoi din nou re-testat prin furmark,youtube in continuu etc(teste de stres).
Pentru prima data laptop-ul din concursul de mai sus Toshiba Satellite Pro A200 a ajuns la castigator iar dupa cateva zile a inceput sa faca probleme. Se opreste singur dupa cateva secunde. Uneori functioneaza dar nu este OK.
Asa ca la fiecare concurs castigat daca produsul a ajuns cu probleme va rog sa NU incepeti depanarea lui ci sa il expediati inapoi de unde a venit. Prefer sa nu umblati in el sa vedeti de ce nu functioneaza. Asta va fi obligatia mea. El va fi inspectat de mine si daca se poate repara va fi expediat inapoi la castigator functional iar daca nu se poate repara va fi inlocuit cu unul similar in specificatii !
In caz ca nu se poate inlocui cu unul similar castigatorul va astepta pana cand unul va fi disponibil pentru a i se expedia.
Va multumesc pt intelegere